06 april 2009

Sola och bada!

Okej, konstaterar här, kort och konkret:

Halva måndagen är avklarad på jobbet utan att jag ens hunnit tänka på att jag jobbar. Sol ute, lagom mycket att göra och trivs gör jag i största allmänhet!

Halva måndagen har gått och jag ser fram emot onsdag nästa vecka... då blir det nämligen ÄNTLIGEN AV -

sola
bada
flipflopa
poola
sanda
stranda
lyxhotella
frukosta
chilla
läsa
skriva
tänka
lapa
sova
vina
drinka
dansa
längta
reflektera
drömma
promenera
springa
äta
lyxa
... sist men inte minst: Häng med bästa vän!!!

Älskar att ha saker att se fram emot och det har jag närmaste veckorna både före och efter sol och bad! JIPPI!

Life IS good!

2 kommentarer:

Helena sa...

Måndag har just visat sig vara veckans bästa dag!
ÄLSKAR att vi har varandra och att vi nu har skapat en vårtradition!
Jippiiiiiiiiiiiiiii!

Miss Agda sa...

Jag håller med dig: Life is good! Och gud vad underbart ni kommer att få det!!!