29 januari 2010

Krävs inte så mycket...

I mitt sista inlägg fick du läsa om att det var fest på G. Massa sköna människor som skulle samlas för bål, snack och dans!

Festen blev av och det landade 21 härliga människor i min lya förra lördagen :) Hur lyckat det blev? Ja, om jag får säga det själv så är jag mycket mer än nöjd! Det behöver inte vara så svårt att ordna en fest, det krävs egentligen inte mer än en tid, lite snacks och såklart den traditionella bålen så är de flesta glada och nöjda! Jag hoppas att även de andra på festen hade en lyckad kväll. Lite efter 11 frågade jag var och en om de skulle med ut (vi hade ju äran att stå på lista för före i kö + gratis entré) och jag blev glatt överraskad av resultatet - alla utom 2 ville SJÄLVKLART med! Carro och Abbe som inte följde med - Ni är förlåtna för denna gång men bara för att ni är mina blivande grannar ;)

Väl inne på stället va det hysteriskt mycket folk men vi va några få som hittade ett litet dansgolv + bar som va näst intill tom. Där drack någon snaps och drinkar och shakade loss hela natten. Det grämer mig något att inte alla hittade dit... Det hade ju inneburit att vi från förfesten hade haft ett fyllt dansgolv och egen bar för oss själva :D

Natten avslutades med utfreakad dans med bästa vän, kram och hejdå. Via Max med Bulan och sen hem för att leverera maten till Kent och Hasse. Hade ett skönt kökshäng (fyra vuxna människor sittandes på golvet, med varsin hamburgare och skönt snack) innan det blev tack och godnatt!

EN LYCKAD FEST tack vare: Helena, Bulan, Kent, Hasse med två vänner, Bror, Kostas, Hanna, Lovisa, Kusin-Anna med vän, Carro, Abbe, Grannen, Julia, Sanna, Wrejm, Sara, Malin och Sofia.

Söndagen spenderades i dvalans tecken och det blev en bio (Snabba Cash - GRYM FILM), mat (tema KÖTT) och tv 4as film (Johan Falk) ... Rätt trött dag men skönt häng med sköna människor fick avsluta min lyckade helg!
Kram C

Inga kommentarer: