22 april 2010

Hon är hemma igen!

Min bästa vän är inte som alla andra. Nej, verkligen inte. Kolla in hennes blogg här så får du bevis rätt snabbt :) Hon har nämligen gått ungefär ett marathon (drygt 4a mil) varje dag i 3 veckor! Vi har skickat några sporadiska sms, ett och annat mms till varandra under dessa veckor. Vi har pratat 2 gånger och detta skedde de 2 sista dagarna på hennes äventyr... I princip har vi alltså inte hörts alls. Att jag har längtat efter henne förstår ni nog men idag, närmare bestämt tidigt i morse kom hon hem...! Helt plötsligt är vi i samma stad och gissa om det känns konstigt att helt plötsligt prata med henne igen? Kunna bestämma träff i stan på kort varsel? Boka träning tillsammans? Jippi!

V Ä L K O M M E N H E M <3 !

1 kommentar:

Helena sa...

Söta du..! Försök inte att inbilla mig att du har saknat mig mer än jag har saknat dig bara, för den diskussionen vinner du aldrig! ;)
TACK för att du finns - love you!