13 november 2009

Det vankas lugn tjejhelg i norr...

Godmorgon vänner!

Jag vill bara önska dig en mysig helg. Gör något skönt eller något inspirerande eller varför inte se till att bli lite svettig?

Själv kommer jag att spendera min helg med en av mina vänner på hennes landställe. Att resan ens blir av krävs ett fett kors i taket! Att det dessutom blev första helgen vi föreslog är ju bara komiskt. Först jobb sen bär det av norrut, nämare bestämt till Hudiksvall. Packningen är ingen 90L-trunk... nej, snarare en bag på 35L som inte innehåller mer än ett par mysbyxor, hoodtröja, lakan såklart och ett gäng tidningar och böcker! Ja, du hör ju själv vart mitt fokus kommer att vara... S O F T A! Lovisa som jag åker med har satt pricken över i för kvällen med sin tyngsta pryl i väskan - En flaska rött. Gott! Lyxigt!

Kramen*

Inga kommentarer: